ΦΑΣΚΟΜΗΛΟ Ή ΜΕΝΤΑ;
Όχι, δεν το έριξα στη βοτανολογία ούτε στη μαγειρική. Για χρώματα θα μιλήσω, και συγκεκριμένα για δύο αποχρώσεις του πράσινου που πολύ αγαπώ. Φυσικά, είναι δεκάδες οι αποχρώσεις του συγκεκριμένου χρώματος (και ποιου δεν είναι;), και αν πιάσουμε όλα τα... φαγώσιμα δεν θα έχουμε τελειωμό! Lime green, λαδί, λαχανί, φιστικί (ή βεραμάν, δηλαδή vert amande, όπως είναι η ονομασία του στα γαλλικά) και πόσα ακόμη...
Εδώ θέλω να μιλήσω για το χρώμα της μέντας, Mint, και αυτό που συναντάμε ως Sage, που είδα ότι σημαίνει φασκόμηλο. Στα αγγλικά ακούγονται καλύτερα, έτσι δεν είναι; Η μέντα δίνει έναν τόνο φρεσκάδας στο ντύσιμο, το καλοκαίρι ταιριάζει με τον ηλιόλουστο καιρό, το χειμώνα φωτίζει τον γκρίζο. Το άλλο, το "φασκομηλί", είναι κάπως μουντό, θαμπό, λειτουργεί πιο χουχουλιάρικα, σε τυλίγει με μία αίσθηση ζεστασιάς, ηρεμίας, comforting που λέμε!
Βρήκα, λοιπόν, 5 κομμάτια που μπορούν να δώσουν στην γκαρνταρόμπα μας ένα τονωτικό boost από sage και mint! (Για την ακρίβεια, είναι 4 και μισό, θα καταλάβετε γιατί)
Λοιπόν; Φασκόμηλο ή Μέντα;
Σας φιλώ,
t.









Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου